fredag 31. oktober 2008

jodda

Nå har jeg vært 5 dager i Paris, og det tar på! Vi kom hjem på onsdag, og jeg er fortsatt sliten. Okei, det skal sies at vi hadde en liten sammenkomst i går kveld som varte litt lenge, så det blir kanskje litt alt sammen. I morgen skal jeg tilbake til Paris sammen med vertsen. Vet ikke helt om jeg gleder meg, eller er for sliten til at det blir gøy. Den som lever får se folkens!

Nå kunne jeg alltids fortalt hva vi gjorde i Paris, men det får komme senere. Dette er bare en liten oppdatering så dere vet at franskmennene ikke har tatt kverken på meg. Det festlige oppholdet i hovedstaden kommer senere, nå er det filmtid. Jeg orker ikke tenke så veldig akkurat nå! Jeg lover at det ikke skal ta altfor lang tid før jeg skriver igjen. Snakkes godtfolk :)

Ingen kommentarer: