fredag 10. oktober 2008

heia

Tiden går fort altså. Nå er det helg igjen :)

Den siste uka har vært utrolig kjedelig. Det har ikke hendt noen ting. Eller jeg var og jogga på torsdag, og plutselig hadde jeg jogget meg bort. Jeg visste ikke hvor jeg var. Veldig spennende vet jeg. Ellers har jeg vært på besøk hos forskjellige folk, spist mat som ikke har blitt badet i fett. På onsdag var Live, Louise og jeg på besøk hos Nina og Elisabet og Isa var på riding. Da var det bare Karoline og Evelyn igjen. Ettersom at vi ikke var der, så kjedet de seg. Derfor hadde de en konkurranse om å drikke minst 1 liter vann eller noe sånt. Begge fullførte, og etterpå spydde de også. Sånn har vi det på internatet. Etter middagene pleier vi å snike oss opp til rommet igjen. Vi leker nemlig spioner. Av og til er det noen som ser, og det er litt flaut. Meen siden vi også er "de norske" så synes jeg det går greit :) Jeg vet det er litt teit, men det er utrolig morsomt. En natt skal vi snike oss rundt på internatet med spionklærne våre :D
Ellers såå har det ikke skjedd mer. Jo forresten, festen forrige helg gikk greit. Det var en slags liten sammenkomst eller noe, og vi var vel litt over 15 stykker. Det var jo koselig! Live og Louise har muligens fått seg kjærester. Det er litt vanskelig å definere, for ting er litt merkelig her når det gjelder sånne ting. Nå biser (bising er sånn franske kyss på kinnet. Alle gjør det her nede, og vi har hatt litt problemer med å skjønne hvordan, når og hvem man biser. Det er skummelt) vi noen folk i klassa også! Det er framgang folkens :D
Idag hadde vi en fritime før vi ble henta av vertsen. Live og jeg koste oss litt med å prikke en del av tavla
Fra Live sin bursdag :)
Det ringte akkurat inn til mattetime, se som de gleder seg til favorittfaget!
Litt av hvert på internatet

Evelyn :)Isa :)LouiseLive :)Karoline :)

I dag har jeg ikke fått middag. Jeg dør av sult. Dette er muligens mitt siste innlegg

Ingen kommentarer: