fredag 17. oktober 2008

Nye bilder!

TJENA FOLKENS :)

Jeg vil bare begynne med å si at jeg har det veldig fint nå! Det går ganske bra, og vi har det som oftest gøy på internatet. Torsdagskvelden var det mimelek på rommet. Bayeux edition. Det var utrolig morsomt, vi lo hele kvelden alle sammen :D Alle i Bayeux fikk gjennomgå. Neida, ikke alle! Vi var snille ! Skulle ønske hver eneste kveld var sånn. Eller kanskje ikke, for da får vi aldri gjort lekser, og det kan være litt stress. Vi hadde faktisk en franskprøve i dag.

Vi var på McDonalds i går. Skal innrømme det at vi bestilte mat flere ganger. Billig vettøh. På internatrommet hadde vi drikkekonkurranse med vann etterpå. Og en slags blip-blop lek. Det endte med at både Live, Karoline og jeg spruta vann utover bordet. Men det var jo bare vann :D

Hallo dette var bare en kveld da. Ellers kan jeg jo fortelle om vår favorittperson i Frankrike: nemlig STJERNA! Ja det er hans ekte kallenavn. Hver eneste dag går han rundt med en svart jakke med mange rosa stjerner på. Vi ser han som oftest bare i kantina på morran, og da pleier han å spise opp tidlig, for så å strene ut av kantina igjen. Vi pleier å spise opp uten å stresse. Men når vi går til skolen møter vi ofte Stjerna. Det tok kanskje noen uker før vi registrerte han på skoleveien. Det høres ikke så veldig rart ut når jeg sier det sånn, men greia er at vi bor på en skole som heter Arcisse de Caumont. Skolen vi går på heter Alain Chartier. Stjerna bor på internatet på Arcisse, og han går på skolen Arcisse. Altså hver eneste dag går han til bussholdeplassen for å møte vennene sine, så går han tilbake på skolen. Jeg tenker det at dere kanskje ikke synes Stjerna er veldig interessant å høre om, men han opptar en del av dagene mine for tiden. En dag skal vi følge etter han :D 'Men det er ikke Stjerna sin feil at han er så opphengt i stjerner. Hadde ikke mamman hans gitt han stjernerommet da han var liten, kunne kanskje ting ha gått annerledes. OKEI NOK OM BAYEUXS KULESTE PERSON
Denne helga skal jeg overnatte hos Karoline! Jeg gleder meg, håper vi kan lage en kake. Jeg har funnet ut at det er veldig gøy å lage kaker. Forrige helg var jeg hos Evelyn, og da bakte vi klippekrans :) Den ble innmari god! Bare spør vertsen min. Hahahah ved en feiltakelse klarte jeg å si at jeg kan lage kransekake. Jeg skjønte først ikke hva de spurte om, så sa jeg ja. De ble kjempeimponerte da. Menmen. Jeg tar med en ny kake tilbake igjen etter jul :) Og jeg har rukket å strikke meg en lue

Men da må jeg legge ut noen bilder, og etter på nattinatt :)














SMOOTHIE ER SÅ GODT

Ingen kommentarer: