torsdag 4. september 2008

Okipoki

Hej hej halå :)

Nå sitter jeg på rommet mitt og vet ikke helt om det er middag snart, men den er i så fall sen til å være fransk til og med. Tenker det at jeg kanskje burde gå ned, men jeg vil heller skrive på bloggen min :)

Idag hadde jeg den første ordentlige lange skoledagen min. Med alle fag og fullt kjør. Det var bedre da vi ikke hadde lekser. De 2 dagene.

Det er så vanskelig å følge med, lærerne har satt inn duracellbatterier på ryggen, så bare prater de i vei uten så mye som å trekke pusten! Faen, det går så fort! (unnskyld uttrykket, men det er virkelig sånn) Men jeg vet jeg har valgt dette selv, blablablabbediblah. Sånn ellers så venter jeg på at vi kan sjekke inn på internatet! Selv om jeg liker disse folka, vil jeg på en måte ut her i fra, det er litt merkelig å bo hos noen totalt fremmede med helt andre vaner , og som jeg ikke kan spørre om normale ting. Ettersom at jeg ikke kan spørre på riktig språk.

Evelyn ble 17 år i dag! Vi spiste kake på norskrommet. Til slutt gaflet alle bare innpå med hver sin skje. Det var ganske koselig da:) Jeg lærte meg bursdagssangen på fransk, men den består jo bare av en setning.

Det har egentlig ikke skjedd så veldig mye mer. Jo! Forresten, vi norske var i lokalavisa , hehehehe :D Jeg gadd ikke lese det, fransk vettu .

Her kommer bare noen andre bilder fra før jeg dro til Bayeux som jeg har vært litt treig med å få ut :)



sondreboy :)





Rikke og meg :D aga :)

æsj dette må jeg gjøre en gang jeg har litt bedre tid. JE VIL SØVE

Ingen kommentarer: