fredag 19. september 2008

JAJAJA

HELLO NORWAY!

Nå har jeg snart vært her i en måned, og tiden går egentlig ganske fort. Det er en stund siden jeg har fått skrevet, siden de håpløse franskmennene ikke får ordna internett der jeg er. På internatet altså. Ettersom det er 2 uker siden jeg har vært hos vertsen har det heller ikke blitt noe blogging. Unnskyld for det altså.

Nå hører jeg på "I Miss You" med blink-182! Hvis dere lurte

Jeg har forresten ingen nye bilder å legge ut, glemte den forbanna ledningen til kamera på internatet. Der glemte jeg faktisk det meste jeg trenger, bortsett fra skittentøyet. Herregud jeg blir nesten flau, da jeg skulle gi det til vertsmora mi så sa hun bare oi.

Ellers så har jeg begynt å trene volleyball på onsdager :) Jeg er nok ikke den beste på laget, men bare vent! Forhåpentligvis får jeg spille kamper snart, da har jeg noe å gjøre i helgene(bortsett fra å blogge). Det gjør helt utrolig vondt på armene forresten. Nå er det sånne små røde prikker på dem, euh. Det er litt dumt at det ikke er et fotballag for jenter her i bayeux. Sikkert fordi alle jentene er så pinglete. Jeg nekter å tro at en eneste jente her nede liker oss. Men jeg skjønner det egentlig, bare at det stinker litt for oss norske. Noen har også klart å få seg noen gutter da. Selv om ting er litt klønete, når det gjelder sånne forhold så er vi forskjellige. Her flørter man på sms. Det er jo ikke normalt! Det er litt sånn fjortisopplegg. Jeg er fornøyd med min norske kjæreste : )

Av en eller annen grunn blir det alltid veldig sent når jeg skal skrive her. OG DET ORKER IKKE JEG. Trenger skjønnhetssøvnen min for å overleve. Bare 13 uker igjen. Jeg vet dere venter i spenning på å se meg LIVE.
Vi gikk tur på Asnelles. Fra venstre har vi Louise, meg og Live

Ingen kommentarer: