lørdag 27. september 2008

mmmmm

Heisann. Jeg digger varm sjokolademelk om morran
Det skjer fortsatt ikke mye. Eller det er litt sjalusidrama mellom søstrene mine her, de snakker faktisk ikke sammen på grunn av en gutt. Bare at han gutten liker Live. Men det er null stress:) litt underholdning for meg som faktisk kjenner disse folkene

Jeg har vært sammen med Sondre i 1 år og 3 måneder nå! Glemte å si det forrige gang
Nå har jeg btw fått lagt inn bilder fra vårt spennende opphold. Vi gjør så utrolig mye morsomt.
Jeg orker ikke skrive så mye, derfor ble det noen bilder

Louise og Karoline som chillern

Live på tur

Louise, Live og Maxime

Evelyn med en minicolaflaskeKaroline trener. som vanligDe franske jentene liker oss ikke så godt. De banker oss så fort de får sjansen, donc vi går på krykker hele gjengen.ILU norskrommet. euhHer koser vi oss på internatet. Dette er Live sin seng, bare så det er sagt

Ingen kommentarer: