lørdag 6. september 2008

Bilder

Nå har jeg fått bilder inn på pc'n! :)

Ehm, dette bildet ble tatt på forkurset av alle oss. Jeg synes egentlig ikke at det er så lekkert, men det går greit å dele det med alle dere der ute :)


Idag har vi (disse kule jentene på bildet) vært ute med noen gutter fra klassen og annet rusk. Vi gjorde egentlig ikke så mye, men jeg synes det gikk greit for det om. Istarten er det sikkert litt kjedelig siden det er ganske begrenset med hva vi norske kan si. Ordforrådet er ikke størst. Men jeg tenker det da, at hvis vi klenger oss på dem som bare det, så lærer vi fortere enn om vi ikke gjør det! Jeg føler det at det kanskje er greit å forstå. Det er slitsomt, vi norske blir på en måte handikappede. Eller hva jeg skal si da. Selv om vi forstår mer enn det de kanskje tror. INTEGRERING(<-- er det riktig skrevet ? Thank you anonym, jeg var veldig usikker på den altså!) er tingen vettuh. Bare at det tar så forbaska lang tid. Ellers har vi planlagt å ikke sitte på norskrommet. Det er nok litt hemmende for intergreringen. Jeg mener, det er jo så lett å bare tenke at vi skjønner ingenting, at det er vårt lille fristed ogsånt. Det blir å gjøre seg selv en bjørnetjeneste.



Jeg har også bilder fra bussturen , hehehe :D Dette er Isa, bare sånn btw. Bak i bildet ser du Rouenguttene. Nå gleder jeg meg til internatet. Vi har møtt noen som bor der. Jeg vet ikke hvor gamle de er, men uansett så skal de bli flyttefolk eller noe sånt. De sa at de skulle passe på oss, heheh søtt. Jeg gliser litt av dem, siden jeg ikke husker hvordan de ser ut. Uansett, det blir digg å bare være oss norske sammen, ha noen å være usikker med på ting. Vi tenkte vi skulle ta en liten flaske med vin første kvelden for å feire starten på et herlig internatår. hehehe. Og dessuten må jeg få eskene mine med ting snart. Det har jo tatt 100 år allerede. Det er dyna og puta mi hvis dere lurte!
HEHEHE og her er Karoline og Live ! Fornøyde siden vi forlater norskrommet. Men nå har jeg holdt på i evigheter med å skrive, så jeg får putte inn mer i morra !
Nattinatti folka:)






1 kommentar:

Anonym sa...

INTEGRERING.