onsdag 27. august 2008

Pakkings

Nå er det 4 dager til jeg reiser, og jeg må pakke ned sakene. Det er egentlig dritkjedelig. Dessuten har jeg også tenkt til å merke alle klærne mine, sånn at Live ikke slipper unna hvis hun prøver å stjele dem. neida :)

Ellers prøver jeg å få mest mulig ut av den siste uka og møte folk. Har vært innom på katta 2 dager på rad. Der er de fleste samlet vettuhhhh. Men det er også koselig med fri, hehehe.
Jeg har kjøpt meg et kamera sånn at jeg kan fore den stakkars, kjedelige bloggen min med bilder. Bare at jeg ikke har fått lagt dem inn, pluss at internetten er klikki hjemme. Jada jeg vet jeg har fryktelig mye morsomt å snakke om nå:)

Jeg gleder meg til å dra ned! Det kommer til å bli så utrolig morsomt. Jeg angrer ikke på at jeg valgte dette. Så klart, det kan jo hende at jeg uttaler meg om det før jeg burde. For alt det jeg vet så kan Bayeux være skikkelig dritt. Men jeg tenker det da, at vi som reiser ned sammen har jo blitt kjent og sånt. De er ganske greie, og jeg liker dem alle sammen. Vi har allerede bestemt oss for noen ting som vi skal, hva skal jeg si, gjennomføre. Som å få noen franske venner. Det kan da ikke være helt umulig å komme i kontakt med noen? Alle vet at franskmenn er sære og at de aldri vasker seg, men hallo? Når vi spør de eldre om de fikk venner det første året, så svarer alle nei. Vi tenkte egentlig det da at det er sikkert lettere å lære en del fransk av jevnaldrene. I min vertsfamilie bor det en jente som er født i 93 tror jeg, og hvis hun ikke er helt merkelig kan hun alltids være en som kan bli min venn. Heheh hvis hun vil.

Hmm, vertsen har noen dyr. Jeg lurer veldig på hvilken dyr det er. Håper på null fugler. Det er det verste jeg vet. Jeg vet at fugler har en hemmelig plan om å hakke oss alle til døde når vi sover og ta over verden. De er sleipe.

Jeg hater å pakke. Det er virkelig noe av det kjedeligste i hele verden

Ingen kommentarer: