mandag 11. august 2008

Forkurset

Okei, blogg er nytt for meg. Grunnen til at jeg har begynt å skrive, er at jeg reiser jo til Frankrike og da er det lettest å skrive en blogg som folk kan lese hvis de lurer på noe. Da kan jeg slippe å oppdatere alle om det samme mange ganger hver uke.


Idag er det 20 dager til vi reiser ned til Frankrike. Sommeren har gått fryktelig fort. Pluss at det er hundreognittitusen timer lekser hver dag. Da blir det lite tid til ingenting. Æsj, bare glem dette.


For dere som kanskje lurer, så varer forkurset i 4 uker. Det er intensivt og veldig kjedelig. 100 timer fransk og 40 timer matte. På disse 4 ukene. Føler egentlig ikke noe særlig framgang, nå som vi er halvveis. Jeg tenker det da, at det kanskje er litt dumt, men orker ikke stresse for mye heller. Regner med at det går seg til etterhvert. I Frankrike er man på en måte nødt til å snakke fransk.

Jeg gleda meg utrolig mye til å møte de andre. Live kjente jeg fra før, men resten hadde jeg bare sett på facebook. Så det var, jeg vet ikke, spesielt. Vi 6 skal bo sammen det neste året på samme rom. Det blir litt sånn: hei på dere :D

Her om dagen gikk Maja fra året over oss forbi. Jeg hadde så klart ikke kommet så langt som å takke for brevet hun sendte. Skal innrømme at det var litt flaut. Hadde også tenkt å spørre henne om vi kunne møtes en dag. Det ville vært koselig å ta en prat, etter alle spørsmålene mine på facebook :) Men jeg husker ikke helt hvilken dag hun reiser ned til Bayeux.. : o

Hmm, er det noe mer å si nå? Nei tenk ikke. Må dessuten legge meg siden klokka er 21.53 :)

Ingen kommentarer: