lørdag 16. august 2008

2 uker!

Nå er det 2 uker til vi reiser ned til Frankrike :)

I går fikk vi vite navnene på vertsfamiliene våre, jeg havnet i en familie ute på landet. Først be det litt sånn, oi shit. Men det kan faktisk hende at det går kjempebra. Jeg er bare nødt til å være åpen for alt. Astrid, seksjonslederen min, fortalte også at de driver med hester. Jeg har aldri ridd ordentlig på en hest før, sånn alene! En gang må jo bli den første, men da skal jeg prøve å kapre en som er litt gammel og forsiktig, og veldig glad i å lunte. Ikke snakk om at jeg har tenkt til å bli kastet av og lande i et berg av hestemøkk eller noe i den gata!

Ellers er det 1 uke igjen av dette forkurset. Det var på tide, for det blir utrolig kjedelig i lengden med bare fransk og matte. Spesielt matten.

Ingen kommentarer: