mandag 18. august 2008

Bare 1 uke igjen med forkurs. Endelig

Så, etter ville protester fra Rikke P.bakken skal jeg fikse litt på siden så den ikke blir dyster. Skal også kjøpe et kamera snart , og da skal jeg legge ut bilder også. Har også åpnet for at folk som ikke har googlekonto eller hva det er kan kommentere. Bra nå?

Det nærmer seg Bayeux-tid. JEG GLEDER MEG ! Det har egentlig ikke skjedd så mye de siste dagene, bortsett fra at Tim på 7/11 kjenner meg igjen og ordner "det vanlige" til meg. Alltid vært drømmen å kunne si det vanlige.

Idag fant vi også sånne skolebøker du kan skrive lekser i, hvor halve boka egentlig bare er reklame. Jeg mistenker at disse tilbudene bare går i telemark, ettersom at det står telemark utapå boka osv. Vet at dette er utrolig interessant å høre om. Det skjer nemlig ikke veldig mye på dette kurset bortsett fra at vi gjør lekser i fransk og til en viss grad matte. Forresten, hvis noen har lyst til å gjøre matteleksene mine gratis, ville jeg satt stor pris på det. Neida.

Idag var det første skoledag for de som går her i Norge. Nå er det ingen grunn til at jeg skal bli hjemme. Alternativet er liksom å drive dank 1 år. Jadda. Det er så klart mulig å få seg en jobb, men vil jeg egentlig det? Videregående drop-out, det kan være ålreit det også. Toget har reist da, for å si det sånn.

Så, sånn kort sagt har det ikke skjedd mye. Men det har dere kanskje allerede skjønt. Blir mer å skrive om 2 uker

Ellers savner jeg å se vennene mine. Håper at dere har hatt en fin første dag på den nye skolen :D hehehe

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser med stor glede på endringene som er gjort, og om du vil vite det, hadde jeg faktisk en veldig fin dag!

Anonym sa...

Om jeg kan få klage litt til, tiden på bloggen din er feil.. men er kanskje meningen?