søndag 5. september 2010

baYEAH

Hallå mine venner.

Nå har jeg snart vært en uke i dette landet. Bra for helsa..... På lørdag ble Evelyn forresten 19 år, gralla med dagen som de sier på hennes språk !!

Det har forsåvidt ikke skjedd spesielt mye her egentlig. Jeg tok bussen ned med de nye secondene, noe som tok lenger tid enn forventet siden enkelte rotet seg bort på flyplassen (les: Tyra og Marthe) og evigheter med kø. Men til gjengjeld var velkomsten herlig, med både 2. og 3. klassinger som tok bølgen! Skulle tatt bilde.

Har hatt 2 dager med skole og jeg har bare hatt 4 timer filosofi så langt. Timeplanen er ikke akkurat stappfull for å si det sånn. Har like mange skoletimer som fritimer. Da tenker man jo: HERLIG, masse tid til arbeid! Men, jeg begynner kl 10 og kl 11 de fleste dagene. Dvs at jeg kommer til å sove bort de fritimene..... Jaja, får se.

En annen ting jeg har tenkt på, er å skrive ned alle de teite tingene Karoline sier. For eksempel idag sitter hun og tenker litt før hun plutselig kommer med dette:
E e så random som person
Tusen takk, Karros K. lille gris



snaks people

Ingen kommentarer: