tirsdag 17. august 2010

sommer'10

Herregud. Sommeren har gått fort! Noen som er enige? Men jeg har kost meg i sommer. Var supermye hos Sondre i starten, var jo alene hjemme 24/7. Vi ordnet middag og så mye på fotball, ettersom at det var jo VM. Var SÅ KLART skuff da Tyskland ikke vant, men jeg kom meg over det etterhvert. Ble også en del fifa, men har ikke tenkt til å utdype det noe særlig...............

Rhodos og jentene var utrolig gøy! Er alltids ladd for tur neste år også. No prob. De har forsåvidt skaffet seg russebil allerede, og det ble en liten tur i kveld. Megafon fulgte med i bilen. Håper uansett på besøk fra dem, hvis de klarer å bestille før mai 2011. HE HE

Ble litt sammendragaktig, selv om det var kort. Poenget er at det har vært en skikkelig koselig sommer. Bare synd at jeg reiser om 2 uker. Altså, det blir SELVFØLGELIG bra med Bayeux også, problemet er at jeg ikke kan få i både pose og sekk. Eller to ting i en sekk som Evelyn ville sagt :) Har forresten tenkt en del på kostymet til innflytningsfesten i Bayeux. Har vurdert army nurse, men minus er at man er halvnaken og det er dyrt. Hvorfor betale så mye for så lite stoff? Aktuelt..... NÆT. Derfor er det mulig jeg må gå for alkoholisert middelaldrene dame(meg om 30 år.........). Det er tross alt mye enklere å kle opp, evt ned, og trenger bare en liten flaske + fake sår. Kanskje noen blåmerker her og der. Legger ut bilde av final outcome. Og topp 3 beste kostymer, etter mitt eget så klart ! Se på det som en konkurranse.

Men kjære grabbar, det er sent. natta

Ingen kommentarer: