torsdag 16. september 2010

hverdagen

Nå har jeg vært i Bayeux 2-3 uker, og ting begynner å komme i rutiner. Jeg har allerede sett sesong 3 av Gossip Girl + sesong 4 og halve sesong 5 av How I Met Your Mother! Når det tar slutt, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre..................... ikke si lekser. Det er no fun.

Hadde btw en prøve i litteratur, hvor vi studerer Odysseen av Homer, og tror jeg kanskje har en mulighet til å få 10, som er ståkarakter. He he.

Jo, innflytningsfesten hadde jeg helt glemt! Det var veldig gøy, og mange bra kostymer. Tok dessverre ikke med kamera, men sjekk albumet til Karoline på facebook hvis dere er interessert. Jeg er den alkoholiserte middelaldrende damen med sombrero. Tror jeg ser kav dritings ut på ALLE bildene, men det er ikke fakta. Måtte ha en dekkhistorie nemlig. Terminalvors var kjempemorsomt, regner med at de som var der er enige med meg. Husker ikke helt når vi kom til selve festen, men dro uansett i gang med en dans. Helen slo også på stortromma og var i godt humør da seksjonslederne var innom, STOLT AV DEG HELEN! Festen ble avsluttet rundt kl 01 (!) og de som ville rangle hele natten tok turen på pub. Heldigvis dro Isa i gang med nach, tusen takk :D Nå hører jeg snakk om videre helger med bursdagsfeiringer og russekroer, men er ikke superoppdatert og venter bare på beskjed!

Dessuten i oktober får jeg besøk av SONDRE i en uke, så er det helg hvor jeg ikke helt vet hvor jeg skal. Den tredje helgen er det Paris med Berit, (Hannah) Oline og mamma, før 2 av 3 blir med tilbake til Bayeux to check out the town. Så kan jeg likesågodt komme med gladmeldinga: fredag 22. oktober kommer jeg hjem til Norge på høstferie! Forventer dere alle på Gardermoen med norske flagg og evt megafon!!! -_-

Men nå må jeg tilbake til Himym, siden jeg har philo om 1 1/2 time. LOL
Snakkes crazy peeps

Ingen kommentarer: