tirsdag 19. mai 2009

Langhelg! (snart)

Nå sitter jeg på det lekre norskrommet og venter på at bussen skal gå. Bakgrunnsmusikk er Rikkes anbefaling, tusen takk :)

Vi har bare 2 timer bordtennis, så er det langhelg og Paris for meg! Der møter jeg mamma og jeg gleder meg skikkelig mye. På søndag drar vi tilbake til vertsen og chillern der en stund. Regner med at det blir kos. Når mamma drar igjen er det bare 2 uker til jeg kommer til Norge på ubestemt tid. DET BLIR SÅ DIGGGGGG.

Ellers kan jeg forsåvidt meddele at vi har masse å gjøre nå. Vi har jo ingen eksamener, men til gjengjeld så gir de oss ca 5 tonn med lekser. Derfor er jeg av og til nødt til å fortelle meg selv at om 4 uker er jeg heime. Nu er jeg snart nødt til å gå til bussen. Har hatt fri siden halv 5, heheh heldige meg. Det som er typisk er at histolærern vår har vært i norge og vet når folk slutter ca. Og vi har han alltid rundt 2-halv3 på tirsdager. HVER eneste tirsdag kommenterer han at folk i norge slutter på det tidspunktet. Av og til tror jeg at jeg kunne kvesta han altså.

Men det kommer en oppdatering om helga vår i Rouen og 17. mai feiringa vår med bilder :) SNAKKES A

1 kommentar:

Rikke sa...

Værsågod:) Hva hørte du på?