søndag 10. mai 2009

BESØK

Hei igjen. Nå er det skikkelig lenge siden, og jeg beklager litt. Har ikke orka å begynne, for det har vært ganske slitsomt nå etter ferien. Men jeg hadde en ganske bra påskeferie, hvis noen lurte på det. Ellers i Bayeux er ting som vanlig, vi går på skole og sover. Har i tillegg rukket å ha ca 80.000 prøver på 2 uker. Morsomt : D

Nå har jeg besøk av min utrolig gode venn Sondre. Han er på do atm. Jeg er ganske glad for at han ville komme hit. Vi har sett på leiligheten jeg skal ta over til neste år. Merkelig nok klarer jeg aldri å huske hvor store de forskjellige rommene er. Da blir det vanskelig å planlegge :( Forresten planlegging, møbellister og utregning av inntekter og husleier er godt i gang. Vi jentene snakker ikke om annet. Bare spør Sondre. Det er en del som skal ordnes.

Uansett, ukene framover har jeg noe å gjøre hver eneste helg, så jeg regner med at hjemkomsten ikke blir alt for langt unna. JEG KOMMER HJEM 16. JUNI. Så var det sagt. Nå er det bare å begynne å telle ned folkens :)

1 kommentar:

Guro sa...

Wuhu , jeg teller ned! da blir det bilgrunnkurs hehehhe:-D