søndag 22. mars 2009

Filmfestival !

Nå er jeg tilbake igjen i Bayeux etter en ganske lang helg i Rouen. Der var det nemlig nordisk filmfestival, og masse opplegg for oss.

Vi ankom Rouen tidlig på fredag og ble tatt med til Panoramatoppen( tror det var det de kaller den). Det var sykt mange trapper opp, men det var også ganske fint på toppen, altså verdt den lange gåturen. Vi fikk også sett internatet til guttene. Jeg skal aldri mer si noe på våres. Mistenker at hvis norske helsemyndigheter hadde tatt en titt hos dem, så ville de nok stengt på flekken. Jeg skjønner ikke at det går an. Men ja, jeg klager i hvert fall ikke på vårt rom lenger. Vi møtte også Gunnar Staalesen på fredagen. Han ble intervjuet om bøkene sine på fransk, visste ikke at han snakket fransk i det hele tatt. Jeg ble imponert. På kvelden var det ut på fest. Det var ganske gøy. Lørdagen var det volleyballturnering og visning av filmen "Kvinnen i kjøleskapet", som er en Varg Veum film. Vi spiste middag på en fancy restaurant, og festet litt denne kvelden også. Sånnsett var det egentlig ganske slitsomt, men jeg er fornøyd.

Denne uka blir på nytt Dødens Uke, men regner med at vi overlever den også. Skal prøve å få tak i bilder fra helga, for kameraet mitt ladet ut. Vet ikke helt når jeg får oppdatert neste gang, for det er tur med vertsen neste helg. Men vi snakkes jo :)

Ingen kommentarer: