fredag 23. januar 2009

og jeg liker at hun er en .

Hei. Nå er det en liten stund siden sist ( som vanlig!) . Det har vært nyttårsball og alt! Må sies med en gang det var veldig morsomt, all creds til premierene som ordnet alt sammen. Neste år blir det oss som skal fikse og styre. Vet egentlig ikke om jeg gleder meg, det blir mye å holde orden på. Det kommer i overkant av 100 stk. Uansett, forrige lørdag danset vi hele kvelden og det var en fin blanding av norske og franske. Flere fikk nye venner den kvelden, både jenter og gutter :)

Denne uka har jeg vært halvveis internatet, halvveis vertsen. Det var DIGG! Må forresten også sies at dette har vært Dødens Uke. Lærerne bestemte seg for at vi skulle ha ca 1000 ting å gjøre. Jeg er dritsliten(og allikevel er jeg her for å skrive :) ) Nå har vertsen planlagt at jeg skal lære å lage mat, så gjett hvem som ordna middagen i dag?! jo, det var meg he he he.
Jeg har egentlig ikke mer å si akkurat nå altså. Louise og jeg skal melde oss inn på et litt shady treningssenter. Tenker det da at jeg kommer med flere oppdateringer senere.

Karoline lever forsåvidt i en slags lykkerus , og sier omtrent hver eneste dag at hun har det så bra i Bayeux. Må innrømme det at jeg synes ting går ganske greit nå altså :)

Ingen kommentarer: