lørdag 3. januar 2009

julen :)

Først av alt: GOD JUL OG GODT NYTTÅR :-D

Nå er julen så å si over for min del. Jeg har vært hjemme i nesten 3 uker, og det er har vært utrolig digg! Det har vært venner, familie og sinnsykt mye julemat. Har forresten spist falunkorv i lompe til den store gullmedaljen :) Det må være det beste jeg vet.

Akkurat nå skal jeg pakke for å dra tilbake til Bayeux. Det er ikke det jeg gleder meg mest til, men hallo! Ting kunne vært verre. Det er ikke så ille , selv om det til tider har vært kjipt. Denne høsten tok utrolig lang tid. Jeg er glad for at den er over. Tenk, nå er det bare 40 dager til jeg er hjemme IGJEN :) Dessuten har jeg skaffa nytt kamera, så det blir morsommere å lese bloggen. Jeg skal ta massevis av bilder. Gled dere , he he he :) Okei, nå skal jeg skrive en liten liste over alle ting jeg gleder meg til:
  • Nyttårsballet
  • Trening!
  • Strasbourg
  • Bli ferdig med en dum fysikkprøve
  • komme tilbake til Norge!
  • Sist, men ikke minst: JENTENE !

okei, nå må jeg VIRKELIG pakke. Snakkes seinere allesammen :)

Ingen kommentarer: