tirsdag 1. juni 2010

long time, no see

Nå er det en stund siden sist. He he. Har jo også skjedd litt av hvert. Jeg har f.eks flyttet. Nå er det en helt ny leilighet, så godt som problemfri. Den forrige var full av mugg og litt ruskenrask. Nå har vi det bedre enn noen gang, og ting er like morsomt som før. Vi har klart oss gjennom hele året snart, bac'n nærmer seg med stormskritt (18 dager til mine siste minutter med matte!), så er det 1 uke med stress, og så er jeg FERDIG med realfag. Kjenner at bare tanken tar ca 10 kg av skuldrene mine. Selv om jeg pleier å komme på at jeg må faktisk passere eksamen. He he.

Savner fortsatt godfolket der hjemme, men regner med at jeg kanskje blir litt bortevekk fra kommunikasjonsmidler når Uka Fra Helvete nærmer seg. Kan hende jeg skriver litt her.
SONDRE, JEG SAVNER DEG :)
klemsiklems!

P.S. hvis noen skulle ha et ønske om å gi meg sommerjobb, så er det bare å si ifra

1 kommentar:

oda sa...

JA skriv litt på bloggen :)