torsdag 10. juni 2010

jubileum hurra

Dette er FAKTISK mitt 50. innlegg. Av og til tenker jeg det er litt trist at den eneste som leser dette er meg, når jeg skal se over ting.

Uansett. Jeg burde lese til Uka Fra Helvete, men viljestyrken har forlatt meg. Nå er jeg glødene opptatt av en annen blogg som jeg leser hver dag. Mulig at jeg må låse dataen inn et hemmelig sted........... Dessuten går tiden litt for fort. Plutselig var klokka 2 på natta her en dag. Dvs at jeg fikk 5 timer søvn <-- for lite. Jeg liker å planlegge sånne ting nemlig. I morgen begynner jeg heldigvis ikke før kl 10.10, altså kan legge meg dritsent, jippi. PLUSS at i morgen er min aller siste dag i première, eller 2. klasse på videregående. I den anledning vil jeg bare påpeke at JEG ER FERDIG MED REALFAG FOR RESTEN AV MITT LIV. Det er bare enda bedre å se det skrevet ned. Heh. Har bare 2 eksamener igjen, dvs 3 timer av mitt liv og jeg trenger aldri regne et mattestykke eller fundere på hvordan man lager majones og hvorfor oljen og whatever blander seg. Jeg hater fysikk/kjemi (spes læreren min, tror han kommer fra et rottehull i helvete). Dette nærmer seg nesten lykkefølelse. Legg merke til nesten. Skal faktisk litt mer til, men det er ikke noe å utlevere på en blogg heller. I dag har Karoline lagt ut et album av oss som øver til bac'n. Det er fint og underholdene + superseriøst.

I dag var det utkledningsdag på skolen. Alle bytter kjønn. Vel, alle gjorde det ikke, men min venn Alex dro den helt ut. Vi gikk til slakteren i går, og da prøvde han skoene mine for første gang. Det så ut som om han hadde dreti i buksa. Til og med slaktermannen måtte trekke på smilebåndet til slutt. Jeg lo så jeg omtrent gråt.

Ingen kommentarer: