mandag 1. juni 2009

endelig juni!


Nå har vi endelig kommet til juni, og det synes jeg forsåvidt er greit. Det betyr at vi snart skal hjem. Tror de fleste her trenger en ferie. Mange er på kanten aggressive og vi har hatt flere slosskamper som har endt stygt.

Karoline vettu, er alltid klikkers




Fine Normandie

Tenkte jeg skulle få lagt ut noen bilder fra den siste uka i hvert fall , så kommer litt fra Paris og Rouen i morgen. Jeg har tross alt veldig mye å gjøre, så derfor tar ting tid. Eller det er litt lekser som skal gjøres altså. På fredag har jeg en prøve på 2 timer i fransk, og en prøve på 2 timer i matte etter mat. JOY. Jeg har jo mest lyst til å bare legge meg ned i senga, sette på musikk og ikke stå opp før 15. juni for å pakke. Eventuelt grave meg ned i et hull så ingen finner meg. Jeg er litt sliten.

God nyhet for de som ikke var klar over det: SIMS 3 KOMMER 4.JUNI ! Løp og kjøp :)


Her har vi noen random bilder fra siste uka

Louise og Live jobber hardt før framlegg i fysikk/kjemi og naturfag



Les "Volvo Lastvagnar" av Erlend Loe




Mamma og jeg var på en random café i Bayeux :)


Vaktbikkja til vertsen

Ingen kommentarer: