torsdag 21. oktober 2010

NÅ er det høstferie om 2 sek! Denne uka har jeg hatt 5 timer med skole så langt, halla streiken. Lærere streiker, elever blokker skolen, tror søppelmennene streiker, togstreik.............. ALLE STREIKER. Så er det en mulighet for at det bare blir 7 timer skole denne uken. HVIS det er åpent igjen i morgen. Hehe, går greit siden jeg har besøk av fammen. Min tante og småtrollet hennes er her nå, og vi reiser hjem til Norge i morgen allerede. Jeg har vært 7 uker i Bx! Herregud, tiden går fort når man har mange timer skole + arbeid. Det er hardt.

Btw, har begynt med lappen! Så langt har jeg hatt 3 kjøretimer, og lite teoriarbeid. For være ærlig, så synes jeg det er ganske kjedelig med bilgreier. Bare satser på å få den lappen før jeg flytter herfra. He.....he........he'

Derfor skal jeg komme igang og ta en liten serie med code............... æ glær mæ

Ingen kommentarer: