søndag 11. oktober 2009

internett <3

Heisann. Nå har vi endelig fått internett og jeg kan starte bloggingen for fullt igjen :) Har hatt et lite opphold nå, og beklager nok en gang. Nå er vi på vei ut av startfasen i leiligheten (ja Karoline, nå må vi komme oss på coden!) og begynner å få en del vaner. Det er ganske greit med et eget sted, vi kan jo gjøre akkurat hva vi vil, he he tar av 24/7. Men det er jo greit å påpeke at det er også en del stress med vasking ogsånt. Er ikke spes glad i å vaske forskjellige ting. Spes ting som absolutt ikke skal være bløtt. Men nok om mine vaskevaner, sikkert ikke superinteressant. He he.

På tirsdag har jeg vært her i 7 uker allerede. HERREGUD som tiden flyr folkens. Nå kommer jeg snart hjem på høstferie i 2 uker :D Jeg har trofast begynt nedtellingen til Norge. Er ikke noe Bayeux uten. Forresten, må si at jeg trives ganske godt på linja mi, L. Vi analyserer tekster som bare det, og jeg koser meg. Matten vi driver med er latterlig enkel.<3 LENGE LEVE PROSENTREGNING <3 Kan jo hende vi får noe superkomplisert senere, jeg oppdaterer i såfall. Okei, skolesnakket er kanskje ikke det mest interessante - jeg skal slutte nuu.

Ellers skjer det kanskje ikke supermye. Vi har hatt en del besøk allerede, papsen til Evelyn, Sondre, mamsen til Karoline og Mariann! Og neste uke kommer mormor og morfar på besøk hit. Så er det 2 uker ferie i gode, gamle Noreg. Vi har forresten en kullblogg også, som det går an å lese hvis det er interessant. Der skriver altså kullet om litt forskjellige ting, og vi har linker videre til fylkesmannen i vestagder for mer informasjon om opplegget hvis det skulle være noen der ute som lurer på et eller annet :)

MEN jeg må sove vet dere, snakks :)

1 kommentar:

agaaaaaa sa...

brabraa